måndag 26 april 2010

Sjukling

Pang bom igår kväll blev jag dålig. Mådde lite småilla när vi åkte från mormor, och efter middagen kändes jag mig helt kraftlös. Var så mysko känsla, inte som en vanlig förkylning. Senare blev jag så frusen och tog en lång het dusch. Provade tempen och jovisst, 38 grader. Har sovit som en stock hela natten, men nu har vi pallrat oss upp efter en lång sovmorgon. Känner mig fortfarande sådär kraftlös, har ont i bakhuvudet och är frusen. Blir en lugn dag för mig och lillstumpan idag. Kanske om man tar med sig lite fika och en filt ut på bron så kan hon ruscha av sig lite och jag bli lite uppvärmd av den härliga solen.

Hon har förresten varit så gullig igår och idag när hon förstått att jag varit dålig. Hjälp mig att hålla i febertermometern, smekt mig på kinden och sagt "bi snat ba mamma, ingen faja" Hon tycker även att jag ska åka till doktorsväskan dvs,doktorn :-)

0 kommentarer:


Klicka på bilden

Kategorier

Bloggintresserade

Bloggdesign