måndag 19 april 2010

Borta bra

men hemma bäst! Nu är vi alltså hemma igen efter en helg i gamla hemstaden Gävle. Kändes skönt att komma tillbaka, men tiden var alldeles för knapp så det blev bara kaos och jäkt dagarna igenom. Fredagen fösvann fortare än kvickt, hade klipptid 10.30, därpå lunch på Nian och rännande i affärerna. Kvällen spenderades hos Tommys farmor o plastfarfar dit vi inte varit sen vi flyttade. Lördagen var också över i ett nafs, kom iväg alldeles för sent till Valbo för att hinna med allt jag ville, dessutom var det huur mycket folk som helst ute så kö kö kö överallt. Var meningen att vi skulle träffa fam. Kusbom på em/kvällen, men när messet äntligen kom satt vi på Heartbreak och åt, och där tog det tid.. fick vänta säkert 40min på maten, trodde Selma skulle krevera men det gick skapligt.
Och igår var det alltså dags för hemfärd igen. Känns inte som nån större idé att åka iväg fre till sön när det är såpass lång res-sträcka! Blir bara så besviken när jag inte hinner med allt jag vill och planerat!
Nästa resa blir 8:de maj då det även är dags för urnsättning. Får jag som jag vill blir det åtminstone en dag extra om Tompa får ledigt.

Gjorde i alla fall en del rätt bra köp under helgen, ska lägga ut bilder ikväll.

0 kommentarer:


Klicka på bilden

Kategorier

Bloggintresserade

Bloggdesign