onsdag 21 april 2010

Selma blir friserad

Hihi, har ju glömt att berätta att lillan varit till frisören för första gången! Hon har tjatat ett bra tag när jag ska klippa mig att hon också vill, men när man väl är där ångrar hon sig.. Men nu hade jag beställt tid för henne också, och lyfte helt sonika upp henne i stolen när jag var klar. Och det gick kanonbra! Kanske mycket för att hon fick ha på sig ett så roligt skynke, med massa djur och figurer på. Sen var ´hon även ganska fascinerad av håret som föll av på golvet..




Klart man måste få en glass när man varit så duktig att sitta still!



Blir dyra resor för att klippa sig framöver. Har ju fortsatt att klippt mig i Gävle, då kommer man ju även ner med jämna mellanrum. Men nu i sommar/höst ska min frissa sälja salongen och flytta till Sthlm, och du kan ge dig på att jag följer med! :D

0 kommentarer:


Klicka på bilden

Kategorier

Bloggintresserade

Bloggdesign