måndag 12 april 2010

Denna gång kom paketet fram


Nu har äntligen min nya beställning från Lindex kommit till butik och väntar på att hämtas ut. Är toksugen på att åka neröver stan redan idag, men klockan har ju sprungit så fort och nu är det snart middagstid. Skulle behöva ringa och höra om Mekonomen har avgassystemet hemma också, så kan man slå två flugor i en smäll. Måste ju tyvärr se till att byta det ifall det blir så att vi åker till Gävle i helgen. Hör och häpna så ringde det upp en man från Postterminalen i Ånge tidigare idag, får väl se nudå om vi börjar få nån klarhet i var mina tidigare paket tagit vägen. Dock verkade han inte sådär överväldigande trevligt, och vad vet jag -kanske har han läst mina arga inlägg på deras fb-sida :) Som tur var fanns ju iaf regnkläderna kvar så jag kunde beställa dem på nytt, men de andra plaggen gick jag tyvärr miste om. Jättebra att dessa har kommit nu iaf, Selma såg så himla påpälsad ut i helgen i värmen när hon hade de fleecefodrade galonkläderna!

0 kommentarer:


Klicka på bilden

Kategorier

Bloggintresserade

Bloggdesign