tisdag 18 maj 2010

Stadsresa

Om en stund ska jag och Tommy åka till Birsta för att storhandla. Min kära pappa ska passa Selma under tiden, och jag tror och hoppas att det inte kommer bli det minsta probem att åka ifrån henne när det är Moha som hon säger som hon ska vara hos :-) Vissa tycker säkert det är förjäkligt att man inte stöder orten, men för det första skulle det inte gå ihop ekonomiskt, och för det andra gör vi ju det också -handlar säkert för 1200-1500kr på Coop nära utöver det vi storhandlar.
Nu fattas det verkligen ALLT. Ändå tycker jag inte det var så länge sedan vi senast var iväg. Har inget Bregott, ingen ketchup, inget hårdbröd, ingen lättlagad mat såsom korv, köttbullar osv. Men nu ska skafferi och kylskåp fyllas med smått och gott :P

Igår och idag har jag varit med Semlan på inskolning på dagis. Tycker nästan det varit väl korta stunder då vi knappthinner komma dit så ska vi hem igen. Selma hinner liksom precis komma igång att leka så får hon avsluta. Återstår att se hur de följande dagarna går. I Gävle på inskolningen på det dagiset gick det väldigt smärfritt måste jag säga, men nu är hon liksom i en lite jobbigare ålder. Inte ofta ens pappa får klä på eller hjälpa till med div saker nuförtiden. Den som lever får se.

0 kommentarer:


Klicka på bilden

Kategorier

Bloggintresserade

Bloggdesign