söndag 16 maj 2010

Behov av dator

Nu är det nog dags för mig att bittert erkänna att jag måste köpa en ny dator. Var nog snart 1,5 år sen ljuset började lägga av på min bärbara, och det har hela tiden gått mot det sämre. Hade jag tagit tag i det påengång hade jag haft garanti kvar, men nu tycker jag inte det är värt att lägga ut pengar att laga den (eller rättare sagt tyckte inte teknikern på Fujitsu-suporten det.) De senaste två veckorna har mamma varit så snäll att jag fått haft hennes, men nu när hon vill ha den tillbaka och jag loggade in på den här, ser jag knappt vad jag skriver längre. Tror min jobbiga huvudvärk för några veckor sen hade en logisk förklaringar -överansträngde väl ögonen när jag satt på den här!
Vad ska man då köpa? Jag behöver bara en enklare men vill samtidigt inte köpa den billigaste "skiten" heller. Hur man än gör med såna här produkter tycker jag i efterhand att man känner sig lurad.. två veckor efter att man köpt något är det plötsligt betydligt billigare. Blir till att ringa till nån som kan oc be om råd!

0 kommentarer:


Klicka på bilden

Kategorier

Bloggintresserade

Bloggdesign