tisdag 11 maj 2010

Shopping-stopp

Kom på mig själv att medan Selma tittade på sitt älskade Musses klubbhus på Playhouse disney, tänkte jag surfa in på Lindex shop online. Det trots att jag senast igår kväll bestämde mig för att nu får det vara nog. Selma har redan en tillräckligt stor sommargarderob, och säkerligen vill man köpa nåt fint om man ev. åker på nån semester och gör en shoppingtur i nån ny stad :) Här är lite av kläderna Selma kommer gå klädd i i sommar, OM det nu blir nån sommar att tala om iår. Jag shoppar ju aldrig dyra märkeskläder till smulan, men många bäckar små.. Det kan ju vara roligt att göra nåt annat för pengarna också ibland?




Tror den här är det enda jag uppdaterat min egen sommargarderob med än så länge Hoppas att man får nån slant att shoppa för när man fyller år ;-) För det är ju faktiskt mycket mycket roligare när det finns nåt nytt att välja på bland de gamla paltorna i garderoben!


Idag sitter vi annars fortfarande i soffan och slöar jag och lillan. Trodde först att förkylningen tagit om men det här är nog en ny för det ter sig helt annorlunda mot hur det har varit senaste veckan. Tror ändå vi ska trotsa den och gå ut i solen en liiten stund nu efter lunch, det är ju så himla fint även om det verkar blåsa en aning.

0 kommentarer:


Klicka på bilden

Kategorier

Bloggintresserade

Bloggdesign