tisdag 8 juni 2010

Första sommartrippen

Igår fick jag äntligen bekräftat att vi har stuga bokad på Furuvik camping. Känns lite konstigt att vara i Gävletrakterna och bo i stuga, men det är mycket skönare att kunna rå sig själv än att bo hos svärmor och anpassa sig efter någon annan.

Ännu vet vi dock inte var vi ska åka på den längre semestern. Jag kollade sverigekartan igår för att checka av vilka städer/orter som ligger på lämpligt avstånd, men hittade inga ställen av intresse vi (jag) vill åka till. Jag gillar ju Dalarna, men det gör inte Tommy. Tycker Orsa camping är perfekt när man har småbarn, långgrunt badvatten och en hel del runtonkring som man kan göra om det inte är badväder -Orsa Grönklitt, Tomteland, Leksand sommarland osv. Snart (om inte redan) är det väl fullbokat överallt så då har man ju inget att välja på.

Det jag vet är att jag i alla fall väldigt gärna vill att vi åker NÅNSTANS, bara för att lämna vardagen lite och för att Selma ska minnas mysiga semesterupplevelser när hon blir lite större.

1 kommentarer:

Therese sa...

Åh va roligt att ni kommer mot våra skogar hihi
Hann ju inte ringa dig idag så får slå en pling imorgon =) *kram* Å duu, tycker fortfarande att ni ska åka till Kolmården jag *s*


Klicka på bilden

Kategorier

Bloggintresserade

Bloggdesign